hu / en

Az elmúlt negyven év regionális és vidékfejlesztési folyamatai – X. Falukonferencia

 

A konferenciára előadással és résztvevőként a jelentkezés lejárt. Ezúton köszönjük az érdeklődést és várunk mindenkit május 28-án Pécsett.
Amennyiben bármi kérdése lenne, kérjük a konferencia központi email címén jelezze ezt felénk: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu
A szekcióülések részletes leírása itt olvasható: Szekcióülések

A konferenciát személyes jelenléttel tervezzük megtartani. 

Regisztrációs díj: 25.000 Ft (a díjbekérőket kérjük április hó folyamán rendezzék)

Helyszín: Püspöki Magtár Látogatóközpont – Pécs, Dóm tér 6. (Püspöki Magtár Látogatóközpont – Google Térkép)

Időpont: 2024. május 28.

Kapcsolat: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu

Program
8:30 – 14:00
Regisztráció (Magtár portáján)
9:30 – 9:40
Megnyitó, Köszöntők
9:45 – 11:00
Plenáris blokk (Bonipert terem): Válságok és kiutak a magyar vidéken – az elmúlt 40 év tapasztalatai
Szabó Mátyás (szakpolitikai referens, Európai Bizottság): Demográfia, elnéptelenedés, szociális befogadás – a vidékfejlesztés uniós keretei a csatlakozás 20. évfordulóján
Mayer Gábor (Területfejlesztésért Felelős Államtitkár): Kistelepülések a területpolitika horizontján
11:00 – 11:20
Területi Riport kötetbemutató (Bonipert terem)
11:20 – 11:35
Kávészünet
11:35 – 13:00
Szekcióülések 5 teremben párhuzamosan
13:00 – 13:40
Ebéd
13:40 – 15:40
Szekcióülések 4 teremben párhuzamosan,
LEADER Egyesületek Szövetsége közgyűlés (Földszinti kisterem)
15.40 – 16.00
Kávészünet
16.00 – 17.30
Szekciók (3 teremben párhuzamosan)
17:30 – 19:00
Szekciók (3 teremben párhuzamosan)
19:20 – 21:00
Kötetlen szakembertalálkozó

Szekciók terembeosztása:

11:35 – 13:00 13:40 – 15:40 16:00 – 17:30 17:30 – 19:00

Bonipert terem

12. szekció 8. szekció 8. szekció 8. szekció
Belon terem 4. szekció 10. szekció 9. szekció 11. szekció
Földszinti kisterem

2. szekció

LEADER közgyűlés 2. szekció 2. szekció
Kőtár 1. szekció 1. szekció 1. szekció 5. szekció
Zarándokház 7. szekció 6. szekció 3. szekció 3. szekció
Részletes program és szekcióterv: Falukonferencia Program
A konferenciával kapcsolatban felmerülő kérdésekkel keresse:
Horeczki Réka 30/657-6447
Süle Katalin 30/582-6485
RÉSZVÉTELI DÍJ – 25.000 Ft

A Falukonfonferencia regisztrációs díja 25.000 Ft, amely magában foglalja a konferencián való részvételt, legfeljebb két előadás (egyéni vagy társszerzős) megtartását, a napközbeni frissítő és ebéd fogyasztását.

Általános feltételek: Díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően e-mailben küldi meg a HUN-REN KRTK Falukonferencia szervezőbizottsága a résztvevő regisztrációs lapon megadott e-mail címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldik. Ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye vagy szponzor fizeti, kérjük, hogy a regisztrációs lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a megjegyzésnél egy kapcsolattartót és elérhetőséget! A befizetést követően a banki kivonat alapján előlegszámlát állítanak ki, amit szintén e-mailben küldünk meg a résztvevő e-mail címére. Figyelem! Előlegszámlát csak a banki kivonaton szereplő névre tudunk kiállítani. Amennyiben a banki kivonaton szereplő befizető neve eltér a regisztrációnál megadott és a díjbekérőn feltüntetett költségviselő nevétől, a számlát a banki kivonaton szereplő névre állítják ki. A rendezvényt követően az előlegszámlák felhasználásával végszámlát állítunk ki és juttatunk el a résztvevőknek. Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a díjbekérő kézhezvétele után (a konferencia központi emailcímére: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu). Egyéni számlázási igények lehetnek a számlán feltüntetendő saját céges azonosító számok, PO számok, céges és szponzorált résztvevők, munkahelyi egységenkénti számla igény, résztvevőnkénti számla igény.

Lemondási és módosítási feltételek: A regisztráció lemondását minden esetben a falukonferencia@krtk.hun-ren.hu e-mail címre írásban kell jelezni! Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módjukban elfogadni, csakis az e-mailben megküldött lemondást! A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje: 2024. március 25. 16 óra. A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, a KRTK-t terhelő bankköltségek levonásával.

Lemondás nélküli távolmaradás (no show): A szervezők mindent megtesznek egy sikeres konferencia lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.

 

PUBLIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

A Falukonferencia szervezőbizottsága idén is törekszik folyóirat-publikációs lehetőségeket biztosítani a konferencia előadóinak az alábbiak szerint (igényfelmérés után teljes számot vagy blokkot biztosítva a jelentkezők számára):
Comitatus: Önkormányzati Szemle (MTA RTB ’B’ kategória) 2024/25. évi számok
Gazdaság és Társadalom (MTA RTB ’C’ kategória) 2024/25. évi számok
Területfejlesztés és Innováció (MTA RTB ’D’ kat., MTA X. Osztály ‘A’ kat.) 2024. évi számok
Tér-Gazdaság-Ember (MTA RTB ’B’ kategória) 2024. évi 4. (angol nyelvű) szám, 2025. évi számok
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok (MTA RTB ‘C kat., MTA X. Osztály ‘A’ kat.) 2024/25. évi számok
2024. május 29-30-án kerül sor az angol nyelvű RKK40 Anniversary conference-re, melyről további információt a konferencia honlapján talál.
Konferencia felhívás: Felhívás