hu / en

Az elmúlt negyven év regionális és vidékfejlesztési folyamatai – X. Falukonferencia

Konferencia felhívás: Felhívás 

A konferenciára előadással és résztvevőként a jelentkezés határideje: 2024. március 03.
A konferenciára előadással jelentkezők a regisztrációs űrlap kitöltése mellett, kérem a szekcióvezetőnél is jelentkezzenek. Amennyiben két (társszerzős) előadással jelentkezik, kérjük a konferencia központi email címén jelezze ezt felénk: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu; a regisztrációs lapot csak egyszer szükséges kitölteni.
A szekcióülések leírása itt olvasható: Szekcióülések

A konferenciát személyes jelenléttel tervezzük megtartani. A rendezvényre az alábbi űrlap kitöltésével jelentkezhet.

Regisztrációs díj: 25.000 Ft (a díjbekérőt február hónap folyamán email-en küldjük a jelentkezőknek)

Helyszín: Püspöki Magtár Látogatóközpont – Pécs, Dóm tér 6. (Püspöki Magtár Látogatóközpont – Google Térkép)

Időpont: 2024. május 28.

Jelentkezési határidő előadásssal és résztvevőként: 2024. március 3.

Kapcsolat: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu

Programterv: 2024. május 28.
8:30 – 11:00
Regisztráció
9:00 – 9:15
Megnyitó, Köszöntők
9:20 – 10:20
Plenáris beszélgetés: (2 előadó): Válságok és kiutak a magyar vidéken – az elmúlt 40 év tapasztalatai
10:20 – 10:50
Területi Riport 2023 kötetbemutató
10:50 – 11:00
Kávészünet
11:00 – 12:50
Szekciók (3 teremben párhuzamosan)
12:30 – 13:30
Ebéd
13:30 – 15:40
Szekciók (3 teremben párhuzamosan) és LEADER Közgyűlés
15.40 – 16.00
Kávészünet
16.00 – 17.30
Szekciók (3 teremben párhuzamosan)
17:30 – 19:00
Szekciók (3 teremben párhuzamosan)
19:20 – 21:00
Kötetlen szakembertalálkozó

2024. május 29-30-án kerül sor az angol nyelvű RKK40 Anniversary conference-re, melyről további információt a konferencia honlapján talál.
A két konferencián való együttes részvétel esetén a kedvezményes részvételi díj 55.000 Forint.

Szervezőbizottság:
Horeczki Réka, Süle Katalin
RÉSZVÉTELI DÍJ – 25.000 Ft

A részvételi díj átlagosan 23 ezer Ft továbbszámlázott étel- és italszolgáltatást tartalmaz! A részvételi díjak béren kívüli juttatásnak nem minősülő egyes juttatásokat tartalmaznak (vendéglátás továbbszámlázása), melyek után az adók megfizetése – minden gazdálkodó szervezet esetén – a számla kifizetőjét terheli. Amennyiben a részvétel költségeit magánszemélyként rendezi, Önnek nincs további adófizetési kötelezettsége.

Általános feltételek: Díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően e-mailben küldi meg a HUN-REN KRTK Falukonferencia szervezőbizottsága a résztvevő regisztrációs lapon megadott e-mail címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldik. Ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye vagy szponzor fizeti, kérjük, hogy a regisztrációs lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a megjegyzésnél egy kapcsolattartót és elérhetőséget! A befizetést követően a banki kivonat alapján előlegszámlát állítanak ki, amit szintén e-mailben küldünk meg a résztvevő e-mail címére. Figyelem! Előlegszámlát csak a banki kivonaton szereplő névre tudunk kiállítani. Amennyiben a banki kivonaton szereplő befizető neve eltér a regisztrációnál megadott és a díjbekérőn feltüntetett költségviselő nevétől, a számlát a banki kivonaton szereplő névre állítják ki. A rendezvényt követően az előlegszámlák felhasználásával végszámlát állítunk ki és juttatunk el a résztvevőknek. Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a díjbekérő kézhezvétele után (a konferencia központi emailcímére: falukonferencia@krtk.hun-ren.hu). Egyéni számlázási igények lehetnek a számlán feltüntetendő saját céges azonosító számok, PO számok, céges és szponzorált résztvevők, munkahelyi egységenkénti számla igény, résztvevőnkénti számla igény.

Lemondási és módosítási feltételek: A regisztráció lemondását minden esetben a falukonferencia@krtk.hun-ren.hu e-mail címre írásban kell jelezni! Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módjukban elfogadni, csakis az e-mailben megküldött lemondást! A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje: 2024. március 25. 16 óra. A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő! A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, a KRTK-t terhelő bankköltségek levonásával.

Lemondás nélküli távolmaradás (no show): A szervezők mindent megtesznek egy sikeres konferencia lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.

 

PUBLIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

A Falukonferencia szervezőbizottsága idén is törekszik folyóirat-publikációs lehetőségeket biztosítani a konferencia előadóinak az alábbiak szerint (igényfelmérés után teljes számot vagy blokkot biztosítva a jelentkezők számára):
Comitatus: Önkormányzati Szemle (MTA RTB ’B’ kategória) 2024/25. évi számok
Gazdaság és Társadalom (MTA RTB ’C’ kategória) 2024/25. évi számok
Területfejlesztés és Innováció (MTA RTB ’D’ kat., MTA X. Osztály ‘A’ kat.) 2024. évi számok
Tér-Gazdaság-Ember (MTA RTB ’B’ kategória) 2024. évi 4. (angol nyelvű) szám, 2025. évi számok
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok (MTA RTB ‘C kat., MTA X. Osztály ‘A’ kat.) 2024/25. évi számok